Ladataan sivua...

Toimitusehdot

Toimitusehdot koskevat varaosien myyntiä. Huollon ehdot löydät täältä: https://parashuolto.fi/huollon-ehdot-ja-takuu/

Yleistä

Tuotteita myy Arlatec Oy 0908712-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Kaikista tilauksista lähetetään vahvistusilmoitus sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

 

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

 

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

 

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Mikäli tuotetta on varastossa, toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Jos tuote on loppu varastosta, tarkista toimitusaika meiltä. Mikäli tuotteessa on ollut väärä varastosaldo eikä tuotetta ole saatavilla palautamme maksamasi rahat.

Emme ole vastuussa, mikäli toimitusaika venyy meistä riippumattomista syistä. Annetut toimitusajat ovat ainoastaan arvioita. On mahdollista, että toimitusaika voi venyä sesonkien, esimerkiksi joulun aikana. Mikäli toimitusaika venyy kohtuuttomasti, pyydämme ystävällisesti olemaan meihin yhteydessä. Emme ole vastuussa vahingoista tai kuluista, jotka aiheutuvat toimituksen viivästymisestä.

 

Takuu

Tuotteilla on 6 kuukauden takuu, ellei tuotetiedoissa toisin mainita. Takuu kattaa ainoastaan valmistuksesta johtuvat viat. Takuu ei kata normaalia kulumista, käyttäjästä johtuvia vahinkoja tai asennuksesta johtuvia virheitä.

 

Vaihto-, peruutus- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palauttamisesta on aina ilmoitettava meille. Mikäli palauttamisesta ei ole ilmoitettu, veloitamme asiakkaalta käsittelymaksun 25€. Paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä palautuskeino ja tällöin veloitamme asiakkaalta 25€ + postikulut.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen pintapuolisesti. Mikäli esimerkiksi näyttö tai latausportti on asennettu laitteeseen, ei sitä enää voi palauttaa, ellei siinä ole takuunalainen vika.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, palautetaan teille rahat valitsemanne maksutavan kautta 14 vrk kuluessa.

 

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Emme vastaa kuljetuksessa vahingoittuneista paketeista. Mikäli asiakas palauttaa meille tuotteen ja se on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on vastuu asiakkaalla.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja ja hintoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Emme hyvitä mahdollista mielipahaa tai aiheutunutta vaivaa tai haittaa. Arlatec Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Arlatec Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tilaamalla meiltä vakuutat, että olet lukenut ja hyväksynyt toimitusehdot.

Uutiskirjeen tilaus

[contact-form-7 id="707" title="Order Form"]

Varaa aika

[contact-form-7 id="1242" title="Appointment Form"]