Ladataan sivua...

ENNEN LÄHETTÄMISTÄ

Ilmoita huoltoon lähettämisestä meille ja lue huollon ehdot

Mikäli lähetät puhelimesi huoltoon ilman ilmoitusta, emme voi varmistaa osien saatavuutta ja huollon aikataulua. Huollon ehdot löydät Parashuolto.fi/huollon-ehdot-ja-takuu

Varmuuskopioi puhelimesi - kaiken varalta

Tavallisesti tiedot eivät katoa, mutta joissain tapauksissa puhelin saatetaan nollata. Emme ole vastuussa kadonneista tiedostoista/kuvista/ym ja sinun tulee varautua, että puhelimeen saatetaan palauttaa tehdasasetukset. Voimme tehdä varmuuskopioinnin hintaan 25€.

Poista puhelimen lukitus ja poista SIM-kortti sekä muistikortti

Tämä sen vuoksi, että saamme testattua puhelimen normaalien toimintojen toiminnan, kuten kameran, kaiuttimet jne. Mikäli lukitusta ei ole poistettu, jolloin emme pääse testaamaan kaikkia toimintoja ja puhelimessa ilmenee jokin vika huollon jälkeen, veloitamme ylimääräiset aiheutuneet postikulut (18€) asiakkaalta. Ota SIM-kortti ja muistikortit itsellesi talteen.

Älä huoli, Suomen ja EU:n tiukat lait sekä meidän kunnioitus ammattiamme ja sinua kohtaan takaa sen, että rakkaat kuvasi ja arkaluontoiset tietosi pysyvät turvassa silmiemme ulottumattomissa. Eikä meillä ole aikaa tai mielenkiintoa selata asiakkaidemme puhelimien sisältöjä. Teemme huollon, testaamme puhelimen toiminnan ja jatkamme töitä, siinä se!

NÄIN LÄHETÄT – LÄHETTÄMINEN ON ILMAISTA

Helpoiten lähetät puhelimesi meille meidän postin sopimusnumerolla. Sinun ei tarvitse maksaa postikuluja. Sopimusnumerolla lähettäessä lähetys saapuu meille seuraavana arkipäivänä.

  1. Laita puhelin laatikkoon ja pakkaa kunnolla. Laita mukaan vielä lappu, jossa on yhteystietosi ja lyhyt vikaseloste.
  2. Kirjoita paketin päälle esimerkiksi tussilla “Arlatec Oy, Asiakaspalautus 653709”
  3. Vie paketti postin tiskille
  4. Ota postista kuitti mukaan, jotta lähetys voidaan tarvittaessa jäljittää

Uutiskirjeen tilaus

[contact-form-7 id="707" title="Order Form"]

Varaa aika

[contact-form-7 id="1242" title="Appointment Form"]