Ladataan sivua...

Huollon ehdot ja takuu

TAKUUEHDOT

Huollollamme on elinikäinen takuu.

Akun vaihdoilla, vesivahingon saaneilla laitteilla ja roottauksella ei ole takuuta. Vaihdetuilla akuilla on 6kk takuu.

Vesitiiviiksi luokitetulla puhelimelle ei voida taata vesitiiviyttä laitteen avaamisen jälkeen.

Asiakas on itse vastuussa tietojen varmuuskopioinnista. Emme ole vastuussa mahdollisesta tietojen katoamisesta. Varmuuskopioimme tiedot hintaan 25€.

Takuu koskee ainoastaan valmistuksesta, materiaaleista ja asennuksesta johtuvia virheitä.

Takuu ei koske osien normaalia kulumista, ulkoisen tekijän aiheuttamia vaurioita tai käyttäjästä johtuvia vahinkoja. Esimerkiksi jos puhelimeen on vaihdettu näyttö ja se on pudonnut maahan, jonka seurauksena näyttö särkyy, se ei mene takuuseen.

 

 

HUOLLON EHDOT

 

Pääsääntöisesti korjaamme laitteet samana päivänä, kun saamme ne. Edellyttäen että meillä on kaikki tarvittavat osat kyseiseen malliin.

Emme ole valtuutettu huoltoliike, eli puhelimen mahdollinen takuu raukeaa huollon yhteydessä (poislukien Arlatec Oy:lta ennen 1.9.2019 ostetut ja Arlatec Oy:n jälleenmyyjiltä ostetut laitteet). Tavallisesti takuu on kuitenkin jo rauennut siinä vaiheessa, jos esimerkiksi näyttö on sirpaleina.

Mikäli osia ei ole, tilaamisessa voi mennä parista päivästä useampaan viikkoon. Harvinaisissa osissa pari kuukautta. Meillä on yli 300 eri varaosaa varastossa sekä useita purkupuhelimia, mutta siitä huolimatta on mahdotonta pitää jokaisen mallin jokaista osaa varastossa. Mikäli huolto viivästyy sen takia, ettei osia ole saatu, emme ole velvollisia hyvittämään viivästymisestä aiheutuneita kuluja.

Emme vastaa Matkahuollon kautta lähetetyistä paketeista. Emme vastaa myöskään, jos olet lähettänyt pakettisi postin kautta ilman sähköistä saapumisilmoitusta ja meille ei ole kerrottu lähetystunnusta jonka seurauksena paketti on palautunut lähettäjälle. Paperiset saapumisilmoitukset eivät tule ajoissa. Eli: Lähetä Postin kautta express pakettina tai normaali pakettina ja lisäpalveluksi sähköinen saapumisilmoitus.

Laitamme laskun jälkeenpäin, kun olet tarkistanut että puhelimesi toimii kuten pitääkin. Mikäli laitteesi ei jostain syystä toimi, esimerkiksi puhelin ei lataudu latausportin vaihdon jälkeen, on huollollamme takuu tällaisia tilanteita varten.

Asiakas on vastuussa tietojen varmuuskopioinnista ennen huoltoa. Emme vastaa kadonneista tiedoista. Voimme varmuuskopioida puhelimen tiedot hintaan 25€.

Asiakas on vastuussa mahdollisista postimaksuista.

Mikäli laitetta ei saada kuntoon, jos vika on esimerkiksi mahdotonta korjata tai puhelin on avattu vian etsintää varten, mutta mitään ulkoista ei löydetä ja muut samanlaiset tapaukset. Minimiveloitus on aina 20€.

Mikäli toteat, ettei puhelimesi toimikkaan huollon jälkeen ja toimitat sen takaisin meille, emmekä löydä laitteesta mitään vikaa, veloitamme minimiveloituksena 20€ sekä mahdolliset postikulut.

 

 

 

 

Uutiskirjeen tilaus

[contact-form-7 id="707" title="Order Form"]

Varaa aika

[contact-form-7 id="1242" title="Appointment Form"]